text-align:center;

Ut och gå

Hej på er!

Idag är det strålande väder här i Smålandsstenar, och efter att ha läst massa smala bloggares bloggare kände jag att jag verkligen behöver gå ut och röra på fläsket. Känner mig så äcklig och fet just nu haha
Problemet är bara att jag inte har några bra kläder här hos Erik för att gå ut i kylan. Kommer typ att frysa ihjäl mig eller något, och det är ju inte så kul men men.. Vill man vara fin får man lida pin :

Jag och Erik ska förresten ut och äta i kväll och fira vår 4-årsdag. Det ska bli sjukt mysigt! :)


Längtar tillbaka. Ge mig värme nu!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, GRATTIS till er i efterskott =)

2011-01-24 @ 01:54:55
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0