text-align:center;

Sista dagen hemma

Tjena!

Om några timmar så åker jag och Erik i från Trollhättan. Usch! Jag vill inte. Tur att jag i alla fall bestämt mig för att skippa första övningspasset i skolan i morgonbitti och inte åka tillbaka till Hultan förrän tidigt i morgon.

Igår var en toppendag. Jag köpte ringar och örhängen på Gina Tricot och när jag kom hem firades min födelsedag. Som alla vet mår jag såå bra av att shoppa och få saker så det var riktigt nice :)
Jag fick en vågtång från OBH Nordica av Erik och eftersom han bara hade julpapper så ville han vara lite rolig och även sätta på en julklappsetikett



Sen så fick jag värsta fotbadsgrejen av John. Jag hade önskat mig en balja, alltså något simpelt som man bara kunde fylla med vatten använda till fotbad, men jag fick värstinggrejen med massage i allt. Dessutom så följde det med en massagegrej till ryggen också. Sweet!
Av mamma och pappa så fick jag ett uv-filter till systemkameran, fotcreme, badsalt, fotfil, hårinpackning, och så slapp jag betala det jag var skyldig mamma för allt jag köpte på Sri Lanka.
Sedan efter vi ätit och jag öppnat mina presenter så spelade vi "Med andra ord". Det blev en otroligt lyckad kväll vill jag lova :D

Sen så hade mamma äntligen bytt min ring som jag fick i julklapp, så jag fick äntligen rätt storlek :)
Hon i affären hade blivit förvånad över att jag skulle ha en 16mms, men va fan, jag var väl inte så otroligt små händer, så så ovanligt kan det väl inte vara att folk köper den storleken..


Guldfynd by Kenza-ringen jag fick av mamma och en av ringarna som jag köpte på Gina. 


Kommentarer
Postat av: Annie

ooooh nice! :D

2011-02-01 @ 22:39:22
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0