text-align:center;

Resväskor

Det är ju inte långt kvar tills jag fyller år nu, och en av sakerna jag önskar mig är en resväska.
Jag vill inte ha en tråkig vanlig svart utan gärna någon cool/snygg/annorlunda/rolig. Jag har letat som en tok på internet men hittar fan inga snygga. I Oslo vet jag att det fanns en snygg svart med världskartan på, och jag vet att jag en gång i en tidning från Xtrax i Tyskand såg en snygg döskalleresväska, men nu verkar det som att det inte finns något. I alla fall inte på internet. Den enda riktigt balla jag hittade var denna, men ja..jag vet inte...



Är det någon som vet vart man kan hitta snygga och hyfsat stor resväskor så säg till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0