text-align:center;

Överby

Hej på er!

Nu ska jag och Erik strax bege oss  till Överby och det ska bli så skoj att få gå i lite vanliga svenska affärer. Förutom min lilla snabb visit på Oden i torsdags så har jag inte varit i ett svensk varuhus sedan någon gång i höstas. Så jag tycker det ska bli riktigt kul att få gå och kolla lite.

Dagen till ära har jag en ny klänning, eller ja..den är begagnad fast ny för mig :P



Det var en på mammas jobb som hade en son som hade en flickvän som städat ur sin garderob. Och då så hade hon på mammas jobb haft med sig typ 10 kassar med kläder och frågat om det var någon som ville ha något till sina barn. Så mamma kom hem med lite saker. Ganska udda men kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0