text-align:center;

OMG Sir C

Okej, ingen bryr sig..eller kanske möjligtvis Daniel, men han läser ju inte bloggen.. men detta är stort. För 3 år sedan kickades Sir Christus ut ur NGT, och man har aldrig sett honom med bandet sen dess. Även om detta endast var en engångsföreteelse så blir jag nästan tårögd när jag såg att han var med bandet uppe på scenen i förrgår. Han var glad, Jonne var glad och de kramades. Så skönt att se! :D Tråkigt bara att de just då spelade en cover, hade blivit ännu bättre om de spelat en av deras egna låtar. Då hade jag fan fått flashbacks tillbaka till den gamla goda tiden





Kommentarer
Postat av: thaipinnen

sv; jo det är bra, självdå?:)

2011-02-01 @ 07:17:37
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Khangkheng´s ♥

ojdå då får man väl säga grattis i efterskott :D hehe <3

min dag va bra, förutom att jag hade ont i huvudet:()

2011-02-03 @ 18:44:19
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0