text-align:center;

Negativeryck

Oj oj oj, nu fick jag ett av mina "jag-måste-se-ngt-inom-en-snar-framtid-ryck" och därför måste jag blogga av mig lite för annars kommer jag inte kunna sova.

Gud jag vill verkliigen se dem nu, varför bestämde jag mig inte för att bara åka till Barcelona för att se dem. Jag tänkte seriöst kanske kanske göra det först, men det fanns ju ingen som kunde hänga med så det sket sig :( Fan, tänk om jag åkt..då hade jag fått se NGT denna helgen..



ÅÅÅÅÅH va jag älskar er! Negative är verkligen som min lilla bebis som jag alltid kommer älska no matter what

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi :) Mando är min lilla bebis <3 Helt underbart ju! Och att inte vara ensam nörd känns faktiskt väldigt bra ;)

2011-01-19 @ 15:53:33
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0