text-align:center;

Måste skärpa mig

Hej på er allihop! (eller ja, hej på er två bloggläsare som varit inne på bloggen idag xD Ja jag har tappat endel läsare ja haha..)

Nu ligger jag i sängen och fryser. Vill inte vara här i Hultsfred, men vad har man för val. Just nu är jag iktigt trött på plugg och Hultsfred. Vill bara spy på allt. Jag är så sjukt trött och seg jämt okcså, fast jag tror iofs jag vet varför. Senaste månaden har jag ätit massa onyttigt och sådant min mage inte gillar, typ bröd och mjölk. Magen är svullen, och lederna värker, men dum som jag är så  har jag fortsatt att äta. Men nu måste det seriöst bli ordning på mig. Vill ju må bra. Denna veckan ska jag försöka börja ett nytt liv (för 1000000000000000000000000000000000 gången i mitt liv)
Vi får väl se hur det går. Jag tror jag ska börja föra matdagbok som vi gjorde en vecka i gymnasiet när vi läste om hälsa. Det var fan bra, för då hade man stenkoll på vad man åt, och åt inte saker man inte borde.

Åh, nu kom jag att tänka på hur mycket jag saknar gymnasietiden. Jag vill bara få hänga i bildsalen eller inne i keramiken. Eller att få gå till cafeterian eller till och med ha lektion i sal 38. Åh va jag saknar gymnasiet och allt knäppt man gjorde




Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh jag saknar det också! Ska fan lägga upp vår matfilm på Youtube :D

2011-02-08 @ 20:48:33
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0