text-align:center;

Fransk manikyr

Hej hallå! :)

Idag har varit en härlig dag hittills. Är så skönt att bara vara hemma och inte göra något. Jag har bara sett på tv och dammsugit. Riktigt avkopplande.

Sen har jag äntligen fixat mina naglar med. Köpte ett fransk manikyrset i går, så nu äntligen är naglarna snygga igen. Jag har varit sugen att ha snygga french tips igen ända sen Sri Lanka, men har inte haft chans att få tag på grejer. Jag skulle visserligen kunnat gå till salong i Hultsfred, men eftersom jag redan har så snygga egna naglar och eftersom det faktiskt inte är så svårt att göra det själv vore det rätt korkat att slänga ut massa pengar på det.



Så här blev det! :D


På tal om pengar så är jag så glad. Jag måste köpa fler böcker till kalkyleringskursen längre fram i vår, och när jag kollade vad de kostade att köpa dem nya så var det som billigast 799 utan frakt. Blev sjukt ledsen och letade då vidare och hittade en tjej som sålde alla böcker för 280 inkl frakt. Sjuukt nice! Visst, hennes böcker är en tidigare upplaga, men vår föraläsare sa att det var okej så jag är riktigt nöjd. Hoppas bara hon inte blåser mig nu, men det tror jag inte.

Så som John så snyggt påpekade innan "Nu kan du ju köpa ett par skor och böcker, och ändå inte bli av med mer än du räknat med från början"
Riktigt awsome! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0