text-align:center;

Första föreläsning avklarad

Terminens första föreläsning är nu avklarad och vad har jag läst mig? JO..

Att alkohol inte är bra för inlärning, men att man blir kreativ och att nikotion ÄR bra för inlärning. Så för att citera en i klassen "Så om jag ska skriva en låt så ska jag kröka och ska jag göra en cover så ska jag röka på.."
Alltså, för att bli kreativ så ska man dricka och för att lära sig en annan låt så ska man få i sig nikotin. Vår föreläsare diggade denna iaktagelse väldigt mycket. Faktiskt!

Att svensken har dålig musik smak (fast det visste jag ju redan innan) Mest spelade låt på spotify 2010 var "Love the way you lie" med Eminem och Rihanna.

Att google kommer ta bort alla sökresultat på ordet torrent och lesbian (Don't ask me why)

...Ja men det var väl i princip det xD


Kommentarer
Postat av: Ewa

haha, intressant tanke! :]

2011-01-18 @ 20:51:39
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0