text-align:center;

Affärsredovisning

Hej hallå!

Nu är jag tillbaka i Hultan och idag hade vi vår första föreläsning i affärsredovisning. Jag vet inte vad jag ska säga om det. Det är mycket siffror och debet och kredit hit och dit men det ska nog gå..

Helgen som gått har varit den bästa på länge. Fan va skönt det var att få vara hos Erik igen :) I lördags var vi i Ullared, för vi har inte varit där sen i höstas. Anledningen till att vi kom på det var att Ewa sms:ade och frågade mig om jag trodde det skulle vara mycket folk denna helgen för hon tänkte åka dit, och då kom vi på att vi också ville åka. Så ja..Erik, jag och Adam åkte dit och handlade lite. Jag köpte faktiskt minst, men jag är väldigt nöjd med mina fynd. Köpte t ex en jättefin bh och ett par thermoleggings. Har inte använt dem än, men de verkade asvarma :D Erik köpte flera lampor och grejer till hans lägenhet och det blev så fint med allt. Gud va jag längtar tills hösten så att jag också kan få bo i hans lägenhet

Nähä, nu ska jag käka pannkakor och sen ska jag till Elin och Lina! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0