text-align:center;

Älskade syster

Tjoho!

Nu var det ett en tag sedan jag bloggade och jag har tänkt göra det massa gånger, men det har inte blivit av.  Men men, nu skriver jag i alla fall igen :)

I morse när jag skulle åka från Erik för att gå på en föreläsning kl 13, blev det inte riktigt som jag planerat. Hela natten har det blåst som fan, så Eriks mamma (som åker till jobbet med samma tåg som mig) trodde att tåget skulle bli ersatt med buss. Hon hade så rätt så rätt, men problemet var bara att det aldrig kom någon buss.
Vi ringde men de visste inte när bussen skulle komma eller vart den var... så efter typ en halvtimme ute i kylan och blåsten bestämde jag mig för att skita i föreläsningen och gå hem till Erik igen. När jag väl kom fram så var jag så sjukt kall så jag gick och la mig i sängen och sov i några timmar till :) Så skönt att jag inte fixat mig idag, så att jag bara kunde ta av mig kläderna och dö direkt :)
Senare tog jag tåget vid 13 och när jag kom hem fick jag en riktigt glad överraskning! :D En present från Sofia :D :D Blev jätteglad! Så tack så jättemycket Sofia!




Daniel skickade förresten denna till mig nyss.

Fy faaaan va ful. Fast Daniels egna version var nästan roligare. Däniel Carlson xD


Kommentarer
Postat av: sofia

:) du får tala om vad du tyckte om boken när du har läst den :) för jag har varit sugen på att läsa den ett tag men har inte gjort det...

2011-02-09 @ 15:36:33
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0