text-align:center;

Nikon

Tjoho!

Just nu myser jag i Eriks säng. Erik är i väg och hjälper sin pappa så jag har sängen för mig själv.. SKÖNT! Har sovit dåligt de senaste nätterna för jag behöver mer plats nu när tatueringen läker. Måste ligga på ett speciellt sätt annars drar det i huden, och det har jag inte kunnat göra nu när jag måste slåss som platsen med Erik.

Annars har det inte hänt mycket sen jag skrev sist, mitt liv är ju inte så händelserikt, tyvärr! Det roligare som hänt idag var att jag fick detta mail från Nikon, vilket innebär att min kamera snart är tillbaka :D Fan va jag saknat den!


Bäste Nikon Kund

Er produkt är nu reparerad och kommer att utregistreras och levereras inom 1-2 dagar.
Du finner transportbolag och kolli nummer på vår on-line service.




Jag och min älskade kamera.
På denna bild försökte jag ta kort på vår mysiga "meditationshörna" som vi hade på ett av hotellrummen på Sri Lanka. Eftersom jag inte kunde backa mer, för toadörren var i vägen, så fick jag inte med allt. Bilden blev därför jävligt kass, och det ser ut som jag bara försöker ta kort på mig själv, med kameran i nyllet xD

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA xD den ser lite kul ut faktiskt, men en bra bild på hur du ser ut in action liksom ;) :)

2011-02-20 @ 15:35:10
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0