text-align:center;

Frukost

God morgon (okej det är inte morgon längre, men det känns så för mig)
Idag gick jag upp sent och det var riktigt skönt. I går kväll och i natt har min arm värkt och grejat så jag har inte kunnat sova så bra. Sen när Erik gick till jobbet så fick jag hela sängen för mig själv och kunde då sträcka ut mig bättre och sen sov jag som en prinsessa :D
Gick upp vid kvart över elva, gick ut med Frasse en sväng och sen började jag med min frukost och Eriks lunch. Började laga mat vid 12, och vid 12.35 hade vi ätit klart. Snacka om speed cooking and eating haha. Erik har tagit ledigt i eftermiddag så han är fortfarande hemma :D :D Gött!!

Nähäpp, nu har jag inget mer ointressant att babbla om. Ha det bra!


Min frukost - Ris, med fläskytterfile och svampsås xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0