text-align:center;

Vattenmelon

Tja!

Nu ligger jag i sängen och är astrött. Vill egentligen sova, men skulle hjälpa John med någon skrivgrej så jag får försöka hålla mig vaken en liten stund till.
Vad har då hänt sen jag bloggade sist, jo jag har varit i stan och träffat Jessica :D Vi satt på bryggan och drack Loka och åt vattenmelon. Mycket trevlish! :D
Något som var mindre trevligt var att jag fick värsta trästickan i låret när jag satte mig på träbänken nere vid kanalen, så nu är jag värsta svullen på baksidan av låret. Kan inte sitta ordentligt :( Som tur är så fick mamma i alla fall ut hela stickan förut (och nej, vi lyckades tydligen inte få ut den innan Jessica :P ) så nu svider det i alla fall inte längre. Skönt det..men ja vi får väl se hur det ser ut i morgon.



Det såg nog inte helt normalt ut när vi satt där och skar i vår melon :P


(Åh förresten Ewa, du undrade ju över varför jag är skriven hemma igen, och det är jag eftersom jag tyckte det var onödigt att skriva mig hos Angeliqa för bara två månader)

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

gud vad jobbigt med stickan :|

2011-04-25 @ 11:07:49
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0