text-align:center;

Värme

God förmiddag!

Vilken underbar dag det är idag! :) Jag är hemma i THN och ska vara det i en hel vecka (Något jag inte varit sen jag flyttade i augusti), termometer visar på 15 grader, solen lyser och allt är bara så härligt.

Helgen och konserterna var bra! Och jag är glad att jag hängde med till Stockholm

© Marisol Correa, Musicstage.se

 

Att åka hem från Stockholm i går var inte alls tråkigt så som de brukar vara. Åkte tillsammans med Sunita, och eftersom jag inte träffat henne sedan förra sommaren så hade vi så mycket att ta igen. Verkligen skitkul att träffa henne!

 

...Oj, nu ringde Daniel och frågade om han fick komma hit, och det gjorde mig uppmärksam på att kl är halv 12 och att Annie kommer om en halvtimme! Gaah! Nu måste jag springa ner och duscha. Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0