text-align:center;

Teckna

Hej!

Fan vilket underbart väder det har varit den senaste tiden! Jag blir så glad och det känns typ som att det är sommar redan. Jag säger som Daniel sa i går "Vart tog våren och hösten vägen?" För liksom, i höstas så kom vintern redan i oktober och nu i april känns det som sommar. Konstigt!
Trots det fina värdret så har jag bara suttit inne i dag (Ska gå ut nu efter jag bloggat klart) och det har verkligen varit skönt. Det är så jävla nice att vara hemma och inte ha en massa att tänka på (eller jo, jag har väl egentligen en del att tänka på. men jag tänker inte ta tag i något förrän nästa vecka)

Så vad har jag gjort inne idag då? Jo, jag har tecknat. Fick ytterligare ett sådant där teckningsryck som jag fick för några månader sedan så jag var bara tvungen att rita något. Jag har inga bra pennor och grejer hemma men som tur var hittade jag ett teckningsblock i alla fall och sen fick det duga med en stiftpenna och en vanlig blyerts.



Återigen blev det en bloggare som jag tecknade av (Fan va roligt det är att teckna symetriska och snygga människor)
Denna gången blev det Foki, teckningen blev inte helt lik och jag har fortfarande en hel del som jag borde fixa till men jag orkar inte mer så jag anser mig vara färdig. Blev faktiskt väldigt nöjd med den ändå :) (Fast det är väl klart, annars hade jag nog inte bloggat om den höhö)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag tycker verkligen inte att det känns som sommar ännu. Alldeles för "kallt" ännu och bladen på träden har ju inte kommit ännu. ;]

2011-04-23 @ 19:35:59
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

sv - Kul att du vill vara med! Meddelar när vinnarna är uppe på bloggen ikväll :) Vad händer hos dig då?

2011-04-24 @ 13:19:12
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

sjukt fint :)

2011-04-24 @ 14:32:18
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Annie

vad snyggt Karin! :D superfin!!!

2011-04-24 @ 20:00:17
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0