text-align:center;

Så varmt

Shit va varmt det är!! Jag dör ju! Gick hemifrån till Skoftebyn för att möta upp mamma och fan va varmt det var. Tittade inte på termometern innan jag gick så jag valde väl lite fel kläder :P Fast jag ska inte klaga, så skönt att sommaren är påväg :D

När jag väl kommit fram till Skoftebyn så bar det vidare direkt till Överby för att köpa present till Erik. Jag och familjen ska ge honom trädgårdsmöbler :) Ska bli så nice när han får upp dem på baksidan sen så att man kan sitta där i solen och njuta :)

Sen passade jag även på att hämta ut en liten "välkommen-till-THN"-present från blomsterhallen. Det är roligt att "flytta" hem, för man får en massa erbjudandet från olika företag. Den rosa här nedan var den tog som present, för den var dyrast, sen köpte jag även en till för jag gillade färgen på den så mycket! Jag tänkte ha dem hos Erik, så bäst för honom att han sköter dem :P


Kommentarer
Postat av: sofia

aaa, vad kul! Jag ska skriva mig i thn snart om typ 2 veckor, vem vet... jag kanske också får välkommen till thn present :P haha

2011-04-23 @ 17:03:34
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Ewa

Står du i thn igen? Varför då? Du har väl inte flyttat hit igen? ;P

2011-04-23 @ 19:38:09
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0