text-align:center;

Osis dust it

Då var man hos Erik igen då :) Tråkigt nog mådde han dåligt när jag kom, men han är bättre nu.  Är så skönt att vara här igen :D

Idag var jag och hämtade ut ett paket. Jag har äntligen köpt Dust it. För er som inte vet vad det är så är det ett torrvax som gör att man får mer volym i håret. Det har funnits skitlänge, men eftersom jag hatar att ha produkter i mitt hår så har jag inte testat det tidigare.. men nu är jag så sjukt trött på hur platt mitt hår ser ut om jag inte lockar det..så jag ska äntligen testa. Hoppas det funkar :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det funkade jätte bra på mig ibörjan, men nu är det inte så cool att ha längre... Mitt hår är bajs jobbigt när det gäller volym.... typ ingenting funkar! Om jag inte vill se ut som Ronja Rövardotter....

2011-04-02 @ 01:57:16
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0