text-align:center;

Kyckling

Tjo!

Största delen av dagen har spenderats framför tv:n. Det har varit riktigt skönt att inte göra något alls. Nu i kväll så började jag gå igenom alla mina ägodelar, som nu står här hemma sen jag flyttade. Som de flesta av er vet så har mitt rum inte alls sett ut som mitt rum nu senaste halvåret, men eftersom alla grejer är hemma nu igen så ska vi flytta tillbaka det mesta i morgon. Wiie! :D :D Ska verkligen bli såå skönt att få tillbaka mitt "riktiga" rum igen :)

Gårdagskvällen spenderades hos Ewa :) Och eftersom jag kunde hämta ut en grillad kyckling i "Välkommen till THN"-present på Hemköp så gjorde vi en kycklingsallad. Den blev förvånadsvärt god.



Jag gillar förövrigt att vara i Ewas lägenhet. Vi har typ samma inredningsstil, så jag tycker hennes lägenhet är så mysig. En liten (och väldigt sne) bild från hennes kök. Ignorera dock de fula tapeterna som hon snart ska tapetsera över med nya fräscha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0