text-align:center;

Kort hår

Hej!

Jag är sämst i världen på att blogga när det händer saker. De dagarna som jag faktiskt gör saker orkar jag inte blogga och de dagarna som jag inte gör något uppdaterar jag hela tiden. Det borde vara tvärtom.

Hur som helst, I går hade jag fullt upp och jag var igång hela dagen. Jag klippte mig tex i går. Familjen klipper sig hos en vi känner som brukar komma hem till oss. Eftersom hon inte alls är dyr och mitt hår seriöst såg ut som ett skatbo (Jag minns inte ens när jag klippte mig sist, kan ha varit i somras *skäms* ) så bad jag henne att även klippa mig. Jag vill ju ha långt hår, men eftersom mitt hår var SÅÅ slitet så tänkte jag att det var lika bra att klippa av en bra bit.. så ja.. nu är jag korthårig. I alla fall om man jämför med va jag var förut. Hon klippte nog av en decimeter och ja det känns lite ovant. Speciellt eftersom jag inte var förberedd på att jag skulle klippa mig. Trots detta är jag inte ledsen (som jag brukar vara när jag klippt av mig håret) utan jag känner mig vårfräsch! :D Det var så jävla gött att bli av med de slitna topparna!

Ganska dålig bild, men ignorera mitt döda ansiktsuttryck och fokusera på mitt nya korta hår :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0