text-align:center;

Jobbig dag

Begravningar är något av det värsta jag vet. Hatar att gråta och hatar att se alla andra gråta, specielt folk som inte brukar gråta :(
Jag ska skriva i mitt testamente att när jag dör så vill jag inte att de ska ha någon begravning för mig. De ska ha en stor fest i stället.. eller kanske inte.. men det är ju sjukt hemskt med begravningar. Vill inte att mina nära och kära ska behöva sörja och ha det jobbigt på min begravning, så de borde inte ha någon för mig.. Skönt i alla fall att begravningar inte brukar vara mer än typ en timme.

Just nu sitter jag på tåget påväg till Erik. Denna dag kommer lätt kännas som flera. Begravningen var en, efter begravningen när jag och mamma var ute och gick kommer kännas som en, och när jag kommer fram till Erik kommer det kännas som en ny dag igen..

Ja nää.. Nu har jag väl inget mer att säga.. men ja, tänkte att jag var tvungen att skrivit något idag..

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag är inte van vid begravningar, sist jag var på en var jag 6år.

2011-04-09 @ 09:19:32
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0