text-align:center;

Hemmafru

Tjoho!

Alltså jag känner mig verkligen som en hemmafru när jag är hos Erik. Jag går liksom runt och plockar och fixar. Lagar lunch tills han kommer hem efter 12, diskar, dammsuger m.m. Idag slapp jag i alla fall göra mat, för vi har en massa mat just nu. I förrgår gjorde vi en sallad, som vi åt då, och i går till lunch, och ändå fanns det massa sallad kvar idag till lunch (och det finns fortfarande kvar höhö) och igår kväll gjorde vi pizza, som räckte till i går och vi ska äta det i kväll med, och sen så räckte det till typ 6-8 matlådor också. Fattar inte hur det kunde bli så jävla mycket! Det blev liksom 4 hela pizzor xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0