text-align:center;

Bacon och nudlar

Tjo!

Nu har jag precis lagat mat och eftersom det blev väldigt gott så ville jag dela med mig av mitt recept (Läs: för att jag själv vill komma ihåg receptet eftersom jag lovade Erik det xD)

Jag gjorde nudlar med baconsås.
För fyra matlådor behöver man:
2 paket bacon
En halv Paprika
En lök
En jävla massa färska champinjoner
typ 3 dl matlagningsgrädde eller efter behag
Lite mjöl
Lite paprikapulver
Lite vitpeppar
Lite salt

Och ja, sen stekar man ihop allt och häller på grädden och sen reder det hela med lite mjöl. Krydda och voilá, Du har världens lättaste rätt.

Så nu lär jag inte glömma, det roliga är bara att jag höll på att glömma löken nu när jag skrev ner det :P

Under stekprocessen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0