text-align:center;

KALLT!

Burr burr!

I dag har det varit sjuuukt kallt. Jag har seriöst varit stenfrusen hela dagen. När jag vaknade frös jag massor, så jag hoppade upp,svepte in mig i en filt och sprang ut i köket. Tog en matlåda i kylskåpet (fråga inte varför), värmde den och sedan dök jag ner under täcket igenn.

Om hemmagjord pizza är en bra frukost kan ju diskuteras

Något som däremot är bra nu är att jag för en gångs skulle inte fryser här hemma. I vanliga fall så går jag ju hem och bli varm och sen blir man kall efter det och då börjar man frysa. I dag åkte jag och Angeliqa bil till skolan och sen så lyser solen in på mig just nu så det är värsta varmt och mysigt :)

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Eller jo, jag har fått en stoor finne! xD Första på riktigt länge så jag blev så besviken. När jag flyttade till Oslo så fick jag en MASSSA finnar, så nu i för Hultanflytten hade jag förberett med massa rengöring och sånt och det har faktiskt gått rätt bra för min hud. Tills i går :( Har fått en finne precis här

Och nej, jag vet att det inte syns för min webcam är underbar som alltid förfinar, men ni fattar ju hur irriterade den är. Mitt i fejset liksom!
Men som en räddare i nöden så fick jag hem proverna på mineralfoundation som jag beställt. Jippi! Har hört att huden mår mycket bättre av det än vanlig foundation så det kanske jag slipper finnar in the future :)

Fick även med en ögonskugga :)


Alltså på tal om inget..(gud va jag skriver idag:O) så tycker jag det är så roligt..Jag fick detta sms från Telia igår

"Du har överskridit den inkluderade datamängden för ditt abonnemang denna månad. Hastigheten begränsas enligt ditt avtal, starta om terminalen. Mvh Telia"

Jag kände direkt "Aaah nej, vad är detta? Orkar inte ha segt internet.. och tänk om det kommer kosta något extra eller något nu" Som tur var kollade mamma upp det åt mig idag och det skulle enbart innebära snigelsegt internet.. men om det är den här hastigheten som är snigelsegt så vet seriöst inte telia var snigelsegt är xD. Märker knappt någon skillnad.. Konstigt, men sjukt bra :)

Måste förresten säga tack för att en del gillar designen. Denna design är även den provesorisk, så den ska bli ännu bättre (hoppas jag) Det är så mycket lättare att designa en blogg som bara är min..Jag fixade förresten designen nu bara för att jag skäms när bloggen ser mobbad ut, och det var väl bra det för i går hade jag besöksrekord. Okej, jag har bara haft denna blogg i ett par dagar men statistiken ligger väl på +/- 10 pers om dagen (typ mina vänner alltså) men igår hade jag 28 unika besökare. Jag blev lite scared för jag har ju mest denna blogg för er, eller ja..för mina vänner om det nu är någon annan som läser höhö.. Men sen kom jag på att antagligen är anledningen till dessa 28 unika besökare min kommentar på Kenzas blogg. Jag brukar aldrig kommentera men gjorde det igår (fråga mig inte varför)


Så ja,  det måste väl varit det som gjorde det.. Annars blir jag nästan rädd..

Nä nu får jag inte skriva mer.. Detta inlägg kommer fram bli flera meter. Så ja tack och hej le...prickig korv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0