text-align:center;

Tatuering

Tjoho!

Läget idag? Själv är det toppen! :) Jag vaknade vid 8 och var rätt pigg (Konstigt med tanke på att jag la mig 2) men jag försökte ändå somna om för jag ville inte gå upp så tidigt. Sen sov jag till tio och gick upp då istället.
Så vad har jag då för planer för dagen? Jo jag ska laga en jävla massa mat, jag ska plugga och kanske fixa med bloggen lite. Dock tänker jag inte göra så mycket innan jag fixat en ny header och det ska jag inte göra förrän jag tagit något bra kort.

Jag har ju förresten bestämt mig för att tatuera mig. Ingen tid är bokad eller nåt, men nu är det verkligen bestämt. Mitt enda problem är att jag hatar att göra mina föräldrar besvikna och jag vet att de kommer bli detta om jag tatuerar mig. Jag har sagt många gånger att jag ska göra det, men i går berättade jag för mamma att jag seriöst har bestämt mig. Hon sa inget förutom "Men nä.." men jag hörde seriöst hur ledsen hon blev. Hon försökte till och med byta samtalsämne när jag fortsatte prata om det. Eftersom jag och mamma tycker lika om det mesta kommer det kännas konstigt att inte ha hennes stöd i detta..kalla mig mesig, men jag tycker det är jättejobbigt..
Fast i och för sig, det kommer nog gå okej med mamma, men pappa blir värre... Enligt pappa är bögar och tatueringar det äckligaste som finns.. (och nej han vet inget om Daniel hehe) Han kommer seriöst bli asförbannad och besviken på mig och jag gillar inte det. Det värsta tycker jag i och för sig inte är efteråt..utan det är att avslöja att jag verkligen ska göra det :( Han kommer seriöst skjuta mig ;(...


För er som inte vet är det texten "Love is a word, You gave it a name" som ska få pryda min kropp och det har inget med NGT att göra även om det kommer från låten "The moment of our love"


Shit, tänk att Jonne inte ens fyllt 20 när denna videon gjordes.. Det är sjukt va liten han var egentligen :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)



Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-28 @ 13:07:55
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: ANGIE

Det är din kropp och om du vill ha en tatuering så är det klart att du ska det! =) Jag förstår inte problemet i det min mamma blev stolt när jag äntligen tatuerade mig haha ;) men hon har själv 3 så.. men förstår det kan kännas jobbigt om det verkar som man "sviker" sina föräldrar men dem kommer nog att vänja sig! =) lycka till!

2010-09-28 @ 15:45:29
URL: http://stylings.blogg.se/
Postat av: Annie

Håller med föregående talare. Dessutom tror jag det blir bättre när det har fått sjunka in lite. Jag blir iaf glad stolt över dig om du gör den :)

2010-09-28 @ 17:51:26
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0