text-align:center;

Slappardag

I dag är det en riktigt slappardag.  Egentligen skulle jag träffat några från klassen hemma hos Elin och Lina idag för att fixa datagrejorna som vi har lektion om i morgon, men jag fixade typ allt i går så att jag istället idag skulle kunna lägga tid på MEM-uppgiften och Företagsekonomin. Jag kan väl säga att det som vanligt inte gått så bra med plugget, men eftersom tentan nu närmar sig med stormsteg måste jag seriöst ta tag i det.

Jag satt nyss och tittade på kläder på nätet och det känns seriöst som evigheter sedan jag shoppade. Egentligen var det väl inte sååå himla längesedan (typ drygt en månad sedan) men det känns som jag inte uppdaterat min garderob på 100 år. Inte för att jag egentligen har känt något behov av det, för detta året har jag helt klart varit mer intresserad av inredningsprylar, kökssaker och sådant men nu när hösten kommer så tycker jag det vore nice med lite new clothes :) Jag kanske inte vill lägga ut massa pengar på det, men något litet billigt skulle man ju kunnat unna sig



Ett linne för 129:- från Gina Tricot till exempel ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra att du skaffat egen blogg tycker :D vet inte varför, det känns bara bättre ;) haha... Var så nära att kommentera inlägget på den gamla, men där går du väl inte in och kollar ändå :p haha! du får smsa mig om du har tråkigt ju ;) Tragiskt nog så kan jag oftast prata :P hihi... känns som att vi får hålla ihop, vi småtjejer som lämnat vårat kära Trollhättan :)

2010-09-26 @ 18:09:45
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0