text-align:center;

Wohoo!

Just nu är kl halv 3, fast egentligen är den ju halv 4 men jag är ändå inte trött. Bara lite seg. Kvällen har varit jättebra, så jag får väl ta tillbaka lite av det hemska jag sa igår.
Först när vi kom dit idag så visade det sig att jag och Jonathan skulle städa inomhus och utomhus. Först dog jag inombords men sen visade det sig att det var helt okej. Vi skulle städa från 21-00 och det var typ inget folk så vi kunde gå och se banden för det blev inte speciellt skräpigt :) Sen så fick vi sällskap av Louise och hon hade stenkoll på städningen så då gick det både fort och bra. Jag och Louise gick tillsammans vilket blev mycket roligare :)
Sen käkade jag idag med (och brände sönder munnen xD) så jag fick ny energi och det var bra. Jag hade med mig frukt också först, men eftersom jag var dum nog att gå in i den vanliga entren kunde jag inte smuggla in dem utan fick slänga både min banan och min clementin :( :( :(
Men men, det det fick ju gå ändå. Sen var det garderoben som gällde och det var roligare folk som jobbade där idag så tiden gick fort. Något som också var lite roligt var att jag fick min egna lilla fanclub. I går kom det in några småkillar och en bara "öh du Karin, vad heter du?" och jag bara "Va? Jag heter Karin, eller va?" och han bara "NÄHÄ, heter du Karin jag bara gissade" och sen så kom han och hans gäng tillbaka ett par gånger och Karinade mig hit och dit.
Sen idag så var det några som ropade på mig och sa att jag var den bästa av alla crewmedlemmarna och sen kom de och bara "Hej Karin" flera gånger..Så jag gissar på att det var samma gäng (annars blir jag rädd) och det var ju lite småkul xD Inte var dag man får en egen liten fanclub.

Sen vid halv tre när jag slutade så hade Zara, Johan och Isabelle väntat på mig och envisades med att följa mig hem även om de själva skulle till Barrvägen som inte alls är nära mig. Så sött av dem :)
Sen ville de har fyllekäk också så det blev ens sväng in på gatuköket. Nice! Jag och Johan delade på en kebabtallrik men jag kunde knappt äta pågrund av min sönderbrända mun. Ska dricka en massa vatten nu så att det slutar svida efter kebabsåsen.
Skål!

Påvägen sen träffade vi Trixie, Sara och se kom även Ingela, så de andra slapp gå hela vägen i onödan. Jag gick med de andra så jag kom hem säkert (Så nu vet ni, mamma och Erik..fast ni läser väl inte bloggen..men ja..gör ni det så vet ni att jag kom hem säkert och att jag INTE gick själv)


Nähäpp om man skulle sova. Måste städa i morgon och sen har jag skype-date med Annie, och det får jag ju inte missa. Måste ju tjöta av oss lite innan hon försvinner iväg till Costa Rica.

Nä nu blev det ett väldigt långt, detaljrikt och tråkigt inlägg.. men jag är så glad över att kvällen blev så mycket bättre än jag hade räknat med.


Kommentarer
Postat av: AnnieAnnie

Hahaha vad kul med fancluben! xD Tack för daten btw! :)

2010-10-31 @ 19:36:08
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0