text-align:center;

Plugg

Tjoho alla glada! :)

Hur är det med er idag?
Med mig är det i alla fall bra. Är lite ledsen över att jag snart ska åka hem, men annars mår jag toppen. Håller givetvis på och försöker plugga som vanligt, det går väl sådär men jag hatar inte boken lika mycket idag som jag gjorde i går. Jag pluggade till kl 2 i går natt och i slutet hade jag sån huvudvärk så jag tror inte det gick in något i alla fall. Det jag läste i går kändes jättesvårt och krångligt, men när jag läste det nyss så var det rätt lätt..
Så vad lär vi oss av detta? Jo, plugga inte när du är svintrött!! Och plugga inte när din pojkvän och hans kompis sitter och ser på film, käkar popcorn och har det allmänt soft.. Man blir så deprimerad då..

Nähäpp, nu ska jag återigen stänga in mig i  pluggkuvösen! Ha det gött!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint ditt hår såg ut här :)

2010-10-10 @ 20:47:12
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0