text-align:center;

TRÖTT

Hej på er!

Nu sitter jag på tåget till Hultan.. Fy fan! Är trött och vill inte tillbaka. Sov inte så bra i natt för jag drömde mardrömmar om vårt schlagerarbete..*suck*
Sen så gick vi inte och la oss så himla tidigt i går heller så det är väl inte konstigt om jag är död.
Usch, denna dagen kommer bli lång. Jag skulle vilja sova nu men vi ska skriva klart det sista på arbetet.. FAN!
Och sen har jag fått en massa finnar med.. Seriöst.. min hy känner fan av direkt så fort jag mår det minsta lilla psykist dåligt. Helvete.. Usch.. jag är inte pepp i dag

Okej, jag ska försöka vara glad idag



Kommentarer
Postat av: sofia

kommer du komma ngt till trollhättan mellan den 29 och 14????

2010-10-26 @ 09:28:49
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0