text-align:center;

Stopp i avlopp

Hejsan!

Just nu är jag lite orolig. När jag kom hem i förmiddags så tyckte jag att det luktade illa på toa. Jag brydde mig inte om det utan jag kissade och sen tvättade jag händerna. Då började det plötsligt lukta så jävla äckligt, men jag hade bråttom till skolan så jag orkade inte bry mig.. men jag var allt lite orolig. Väl i skolan försäkrar folk mig om att det säkert bara luktade för att det blivit kallt ute och för att jag inte varit hemma och använt vatten och toan på ett tag.. men när jag kom hem igen, mötes jag av något annat. Jag gick och tvättade händerna och då började det stinka igen. Kollade då i duschen och där har vattnet börjat komma upp ur avloppet och det är helt gult. Kollar sen i toan och där är det stopp. Får panik, ringer mamma och hon säger åt mig att ringa fastighetsgubben fast att jag vet att han slutat jobbet för dagen. Ringer honom och han är rätt sur och säger att han inte kan komma förrän på torsdag för han jobbar bara tisdagar och torsdagar. Eftersom jag inte kan leva i en lägenhet utan toa åker jag till Erik igen nu, men jag tycker det är jobbigt att det är stopp. Det känns som det är mitt fel..även om jag inte spolat ner något konstigt i toan.

Kommentarer
Postat av: sofia

det tycker jag ändå räknas som akut och då borde de ju komma direkt. Du kan ju inte leva utan toa det kan man ju inte begära. vilken idiot!

2010-10-26 @ 18:51:02
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Jessica

Håller med Sofia! Herregud, du måste ju kunna gå på toa liksom. Vad faan! Du borde få reducerad hyra eller nåt för det där... Åtminstone kan han betala din biljett fram och tillbaka till Erik (vet att du har ett kort, men det behöver ju inte han veta ;))

2010-10-26 @ 19:28:22
URL: http://expectansy.se
Postat av: Annie

Åhfyfan! :| Håller med också, vilken idiot!

2010-10-27 @ 13:15:19
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0