text-align:center;

Sandlåda!

Hej alla glada!

Nu sitter jag hos Erik och är seriöst helt slut. Typ alla spänningar och sånt har väl släppt. Tentan var jättelätt, men jag kommer antagligen inte klara mig för jag kunde inte tillräckligt mycket fakta. Alltså jag blir lite trött på mig själv.. Varför pluggade jag inte tidigare.. Liksom denna tentan var som ett gymnasieprov fast större.. Skitenkelt om jag bara pluggat som jag brukar.. Men men.. det gör väl inget om jag inte klarar den egentligen..för jag VET att jag kommer klara den nästa gång..

Annars har dagen varit riktigt bra. Direkt efter tentan skyndade jag mig till tåget (Gick hem, hämtade mina grejor och gick till tåget på 27 min, och det är bra med tanke på att det är drygt 3 km och att jag har korta ben.)
Sen så har jag bara varit så glad..Kanske är lättad.. men jag tror det är något mer. Jag blev liksom inte arg när jag skulle fylla på mitt värdekort och hon inte fyllde på så mycket som jag sa. Jag blev inte arg när SJ.s biljettautomat krånglade så att jag fick gå och hämta hjälp för mig biljett aldrig kom ut. Jag blev varken rädd eller arg när alkisarna ropade att jag var fin och att de ville vara tillsammans med en sån fin tjej som mig (vilket jag i vanliga fall skulle blivit eftersom jag alltid varit skiträdd för alkisar) Jag blev inte arg när jag märkte att jag glömt mitt internet så att jag släpat med mig datorn i onödan.. Så ja.. måste vara mer än lättad.. Dessutom har jag somnat typ 11-12 två kvällar i rad och vaknat vid 7 och varit pigg :O När hände det senast liksom. Jag känner typ att jag fått något ny energi de senaste dagarna. Det är helt sjukt men jag är glad för det.. I dag känns som en bra början på resten av mitt liv :)

För övrigt.. brukar sådana där sandlådor som det står sand på finnas i andra färger än grönt? Tror inte jag sett det innan men i dag har jag fan sett en gul, en blå och en röd.. konstigt!

Kommentarer
Postat av: sofia

se det så här, om du skulle kugga så har du i alla fall gjort bort det för det lär ju inträffa för eller senare eller hur? jag väntar fortfarande på att jag ska göra det....;P

2010-10-15 @ 23:34:29
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: sofia

se det så här, om du skulle kugga så har du i alla fall gjort bort det för det lär ju inträffa för eller senare eller hur? jag väntar fortfarande på att jag ska göra det....;P

2010-10-15 @ 23:34:30
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0