text-align:center;

Rookiefestivalen

I dag är det dags för mig att åka hem till Hultan igen. Har värsta klumpen i magen :( Jag vill inte tillbaka!!
Men men..  Rookiefestivalen börjar i dag, så ja måste ju tillbaka. Jag vet inte om det är normalt men jag är inte alls pepp på att vara funktionär just nu :( Vet visserligen inte vad jag ska göra, men jag orkar inte ändå. Jag börjar jobba kl 20.00 och slutar 02.30. Segt värre. I morgon är det 21.00-02.30 :( Kommer bli ganska läskigt att gå hem själv mitt i natten..eller ja tidigt på morgenen kanske man kan säga..

Nähä, nu ska jag gå och fixa klart med lunchen för Erik kommer snart. Sen åker jag vid ett. Får väl se om jag hinner blogga något mer sen i kväll.. Ha det gött tills dess!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0