text-align:center;

Negerbollar!

Tjohooo!

(Ja jag vet, jag ska plugga :P)

Nu är vi klara inför morgondagens seminarium :) Skööönt! Hoppas bara presentationen går bra i morgon..Fast det tror jag att den kommer göra :)
Vi bestämde även vi skulle vara proffsigt uppklädda i morgon, så jag ska ha en vit skjorta och en svart kjol. Kommer kännas sjukt konstigt att ha vitt på sig. Det är ju liksom jävligt ovanligt att jag har det (Typ lika ovanligt som att man någon gång se där där udda djuren i djurparkerna. Typ järvar och lodjur och sånna höhö) men det ska nog gå fint tror jag. Ska bli så gött att få åka till älsklingen i morgon också:D Dock måste jag åka hem redan på söndag istället för på tisdag eftersom vi ska jobba med MEM-grupparbetet..men ja.. det får väl gå.

Var förresten inne på Kenzas blogg nyss. Jag har seriöst blivit värsta bloggläsarnörden. Jag tror det är för att jag vill fly bort från min egen verklighet men plugg och tråk och bara läsa om folk som har det roligt och lyckas. Egentligen borde man väl bli deprimerad av att läsa om andra som lyckas men jag trivs med det. Blev dock lite ledsen idag när jag läste att Kenza tjänar 200 000 i månaden på bara annonser. Då blir man faktiskt liiite sur..eller ja.. mest jävligt avundsjuk.

Nä nu måste jag plugga, ska försöka plugga tills jag ska sova.. Fast det kanske inte bli så jobbigt ändå. Har faktiskt gjort negerbollar (med betoning på neger) så jag lär nog överleva :D

Hade inget pärlsocker så det fick bli vanligt :P


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, du jag känner igen det där... Har ju dock inte orkat vara så hurtig och baka... Men något gör jag ju för tiden bara försvinner. Försöker ju svara på allt om blodet som vi ska kunna :( Går ju inte direkt bra... Chattar med Graz ;) haha! smsar och äter rings :) Måste laga lite mat nu oxå... Helvete... Jag har inte ens lyckats svara på en fråga sen jag började vid halv 5! Ska fan publicera frågorna på bloggen nu, så ni får se vad det är för helvete jag lever med ;)

2010-10-07 @ 18:56:06
URL: http://expectansy.se
Postat av: Anonym

hade du inge kokos? :O aja, gott endå :D

2010-10-07 @ 21:39:31
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0