text-align:center;

Mjau!

Halli hallå!

I dag hade jag tänkt gå ut och gå en sväng men när jag såg att det regnade så blev jag inte så sugen längre. Så typiskt alltså!

Jag såg förresten på blogg.se's förstasida att mjau söker en filmstjärna, och jag tänker absolut vara med och tävla. Inte för att jag vill vinna utan för att det skulle vara kul att göra en film med Ville. Och är man med i en tävlingen så känns det som det är större idé att göra en video än om man bara skulle göra en för skojs skull. Tävlingen håller på till den tills januari men jag vill seriöst göra filmen nu.. Därför vill jag hem, hem, hem till THN.


Kommentarer
Postat av: Annie

kom hem då :)

2010-10-27 @ 13:16:21
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0