text-align:center;

Kommer sakna dig min älskade söta Murre!

Blev så jävla hungrig så jag var bara tvungen att ta en paus i pluggandet. Eftersom jag knappt har någon mat alls i kylskåpet nu, har tex inte smör, inget pålägg, inga grönsaker, ingen yoghurt, alltså inget som går fort att bara slänga i sig..så det fick bli detta


Vad äckligt det ser ut tänker ni men fy fan va gött det är tänker jag :D
Jag fattar inte hur och när jag riktigt lärde mig äta tonfisk men blandat med majonäs och kryddor är det svingott!

Förresten.. jag vill ha en katt. kollade precis på bilder på blocket på innekatter som folk ville bli med och faaan va söta alla var!! Ge mig för tusan!! Visst, jag gillar inte att katter ska behöva vara enbart inne men när folk redan haft dem som innekatter så är ju redan skadan skedd så då skulle man ju inte behöva ha dåligt samvete om man köpte en :D Fast jag ska inte göra det, för då kan jag ju aldrig åka hem och det vore ju osmart.. men jag saknar seriöst mina kissekatter så jävla mycket.

Jag kom förresten på nu att mamma ska åka med Murre till veterinären i morgon :(:((Vill inte tänka på det så jag hade nästan förträngt det) Jag gissar på att Murre inte kommer att vara så gosig när han kommer hem. Mest stel och kall :( Vi har länge pratat om att det kanske vore bäst för honom att få somna in eftersom han är gammal, är dåligt på att sköta sin hygien och päls, och har en kronisk öroninflammation så att han luktar skunk.
Jag har hela tiden varit helt lugn och med på att detta kommer ske inom en snar framtid.. men nu när det är så nära så värker det i hjärtat som fan;( Min älskade underbara Murre...Du har ju alltid funnit! Ända sedan jag var 4 har du funnit där, gosat, spunnit och bara varit helt jävla underbar. Bättre katt får man seriöst leta efter. Fy fan, nu blev jag riktigt ledsen;( Jävla klump i halsen, jävla tårar..Skulle inte börjat tänka på det.. Vissa kanske tycker jag är störd men han betyder så jävla mycket. Han är ju en familjemedlem lika mycket som någon annan i min familj. Fy fan usch.. Nu mår jag inte alls bra längre ;(;(

:love:Jag kommer ALDRIG glömma dig min underbara älskade!!! Tack för att jag fick 16 år tillsammans med dig!:love:


Kommentarer
Postat av: Annie

Nej fy vad sorgligt! :( Fick ju tårar i ögonen jag med!

Om du skulle köpa en katt, skulle du inte kunna ta med dig den hem då? Om du hade en transportbur liksom? Seriöst en på finlandsfärjan gick runt och bar sin katt i famnen! (det såg visserligen inte så trevligt ut för katten så det kanske man ska undvika ;) Men ja, med en transportbur skulle det väl funka, eller?

2010-10-07 @ 11:37:24
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0