text-align:center;

Hetro-schlagerälskare & homo-schlagerhatare sökes!

Arbetet i kväll har väl gått sådär. Vi har fortfarande en massa kvar men jag känner ändå att vi börjar komma någon vart nu. Dock skulle vi behöva prata med lite fler människor. Vi behöver prata med en straight man som gillar schlager och en bög som inte alls gillar det. Så passar du på någon av dessa två beskrivningar så tveka inte att maila mig. [email protected]

(Fan va glad/rädd/förvånad jag skulle bli om någon helt random seriöst kontaktade mig)


..Och så en bild på det

(Som visserligen inte alls passar in xD Men det är ju så trevligt med bilder liksom)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Homo-schalgerhatare kanske är lika svåra och otroligt att hitta som en svensk jordgubbe i oktober ;) hihi^^

2010-10-20 @ 14:53:46
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0