text-align:center;

En natt till..

Åh jag är så glad! :D Ändrade tid med mig grupparbetesgrupp så nu behöver jag inte åka hem förrän imorgon :D :D :D Sååå niiiice! Jag och Erik har haft en mysig söndag men god mat och plugg :) Att plugga blir mycket roligare när älsklignen hjälper och förklarar. Det är fan jävligt bra att ha en pojkvän som är smartare än en själv.


Detta var vad vi åt i dag. Ser kanske ut som en udda kombination, men jag kan lova att pommes och pannbiff är en hit :D Och pannbiffarna var extra goda eftersom jag formade dem som hjärtan höhö

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-10-10 @ 21:16:22
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Another Paow

Haha, älskar din blogg! :D (y)

2010-10-12 @ 10:00:57
URL: http://anotherpaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0