text-align:center;

Trevlig kväll

Tjoho!

Nu är jag hemma. Blev liite senare än jag planerat. Egentligen var det meningen att jag, Johanna, Zara, Jennifer och Angeliqa skulle bowla, men när vi kom dit var alla banorna fullbokade :( Vi hade ringt innan och frågat, men det blev nog lite missförstånd eller nåt, så vi fick inte bowla :(

Det blev tv-kväll och mys hemma hos Johanna istället. Dock blev det som sagt lite senare än va jag planerat. Jag har liksom inte packat eller nåt. Måste köpa biljett till i morgon också..SUCK. Mamma skulle kolla upp hur långt man kunde åka med mitt värdekort men eftersom hon inte gjort det måste jag boka biljett från Nässjö :( men men..

Nu hinner jag inte blogga mer, måste fan sova snart. HEJ DÅ!


(För en gångs skulle hade jag faktiskt med mig kameran ut, men då blev det inga bilder tagna för alla var så sega. Fan! Jag som tänkte att jag för en gångs skull skulle få lägga in några väsentliga och roliga bilder hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0