text-align:center;

Sssssssstövlar som fixar allt

Åh gud va dåligt jag blivit på att uppdatera, jag som uppdaterade flera gånger om dagen förut.
Men ni får ha överseende med detta eftersom jag har så mycket att göra och tänka på just nu. Vi har 5 veckor kvar innan "lovet" och innan dess ska 3 uppgifter, 2 redovisningar och en tenta fixas. Det jobbiga är att alla uppgifter är grupparbeten så de är inte bara att göra dem, utan vi måste passa in så att alla kan. ÅÅh gudvilken panik jag får.

Idag fick jag förresten bekräftat att jag helt säkert ska jobba innan jul. Det blir en vecka på Bit i Oslo City. Liiite tråkigt att det inte bli Byporten, men det får ju gå.
Den 16:e kommer jag att åka till Oslo och den 23:e åkte jag hem kl 18.15. Kommer kännas sjuukt konstigt att komma hem kl 10 dagen innan julafton..men men..Jag tjänar ju pengar!

Nä, om man skulle ta och läsa lite ur "Marknadsföring i tjänsteföretag" nu *suck*
Haha kom just att tänka på en sak nu när jag tittade upp och såg mina nya stövlar..tänk om man hade haft önskestövlar, som i det där barnprogrammet Williams önskestövlar ni vet.. Då hade jag önskat att alla uppgifter och tentan redan var klar så att jag kunde åkt hem eller till Erik och bara njutit av att vara ledig :P


En bild på mina nya gummistövlar :) och ja.. det står rocker på dem ;P

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh, önskestövlar hade ju suttit fint det :) Coola stövlar, mina är från ÖoB och är bara svarta :p

2010-11-10 @ 21:56:25
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0