text-align:center;

Skumt mail

Alltså jag kollade precis min mail och såg att jag fått två sådana där mail ni vet som man får när ett mail inte går fram, men jag har inte skickat något. Det måste alltså vara någon/något som skickar ut saker från min mail utan att jag vet det..eller? Jag har ju själv fått en del myskomail från folk jag känner och jag vet att sådant kan förekomma.. men jag tycker det är läskigt när det händer en själv. Då kan de ju skicka vad som helst utan att jag vet om det :S
Tur i alla fall att jag hade Antti i Negatives gamla fanmail inlagt i kontaktlistan (Som då antagligen inte funkar längre) så att jag vet att något skickats ut.


Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, jag fick ett mysko mail från dig och en massa andra. Öppnade det aldrig för ja, det såg mysko ut helt enkelt. Läskigt när sånt händer!

2010-11-04 @ 11:42:20
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Postat av: sofia

ja, jag fick också ett sånt där mysko mail av dej, hade också fått typ 3 till.... jätteskumt verkligen (säg till om du börjar få mysko mail av mig)

2010-11-04 @ 11:57:36
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0