text-align:center;

Skor

Nu är jag tillbaka i Hultsfred och kommer stanna här fram till söndag. Denna veckan har jag så sjukt mycket att göra så att jag egentligen bara skulle vilja gräva ner mig i marken och ligga där tills veckan är över... men det funkar ju inte riktigt så.. tyvärr..

Jaha, denna dag har varit som en vanlig söndag..Inget speciellt har hänt och inget kommer väl hinna hända heller innan kl blir tolv och det blir måndag..
Så ja. har inget intressant alls att skriva.. men jag kan lägga upp bilder på skorna jag köpte i går :)


Bilden blev lite konstig, för Erik tog kortet ut någon konstig vinkel, men jaja.. Dessa skor köpte jag eftersom mina gamla liknande är helt sönder nu. Hål över allt! Men jag måste ha ett par sådana här inför resan så det fick bli dessa :)


Sen köpte jag de här också :) Dessa tog jag enbart eftersom de var så varma och mjuka inuti. Plus att de bara kostade 100 spänn om jag köpte de andra. Älskar verkligen skopunktens välj 2 och få 50% rabatt på det billigaste paret :)

Så båda paren ihop gick på 349:- Inte så farligt eller hur? :D


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-28 @ 23:50:00
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0