text-align:center;

Presentation

Idag har vi grejat med presentationen. Vi har suttit hela dagen, men eftersom det lätt bli att man tjötar om annat så är vi inte klara än. Alla blev trötta och hungriga för någon timme sedan så nu ska vi göra klart det sista och skicka den till varandra. Sen ska vi träffas i morgon kl 08.15 för att sammanställa det sista. Men ja.. jag tror det kommer bli bra :)

Just nu borde jag väl egentligen skriva det sista men jag pratar med Erik istället :) Har inte hört något från honom sen jag åkte i fredags.


Fast jag vet inte om Erik är så glad över att prata med mig för han ser på tv och så sorterade han tvätt samtidigt. Han är så söt och vill verkligen inte förstöra mina kläder, så han frågar på typ all min tvätt hur den ska tvättas. Typ "men den här då?, tvättlappen är för urtvättad så jag ser inte hur den ska tvättas" och jag bara "äh, va fan, släng med den i en 40-tvätt" Jag är inte så noga när jag tvättar :P Förstörde dock ett linne igår för att jag inte tvättade det i fintvätt :P men men, det är Karin i ett nötskal det, och jag orkar seriöst inte bry mig  :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, det är min filosofi också. Jag sorterar seriöst tvätt efter om den kan tumlas eller inte :p haha.. och tvättar typ allt i 40, om jag inte vet att det måste tvättas i 30 ;)

2010-11-01 @ 21:44:39
URL: http://expectansy.se
Postat av: guevacci

härligt :D bara bra ^^ görs?

2010-11-01 @ 22:16:57
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: guevacci

aha jobb eller skola? :P svarar på tusentals kommentarer typ xD

2010-11-01 @ 23:03:19
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0