text-align:center;

Kärlek

Att älska och att bli älskad är något av det bästa som finns. Pratade nyss med Erik och när vi skulle säga hej då och han sa "Jag älskar dig" reflekterade jag för en gångs skull över vad det egentligen betyder och hur otroligt mycket det faktiskt betyder för mig. Kärlek är verkligen underbart...och jag blev så glad innan. Erik åkte vid typ sju och en ganska bra stund efter det ringde det på dörren. När jag öppnar så står Erik där och bara "Hej, var det hit man skulle gå om man ville ha en puss och något att dricka" Han hade glömt lite läsk som jag sagt att han tvunget skulle ta med hem och så han hade varit och pumpat sina däck på macken så han hade inte hunnit åka från Hultsfred. Även om jag nyss träffat honom blev jag så sjukt glad för att han kom tillbaka! Kärlek är verkligen underbart.. eller ja.. Erik är underbar..för det är han som får ordet kärlek att betyda något för mig

Love is a word
You gave it a name

:love: :love:



och nej, jag har typ inga andra bilder på mig och Erik. Inte här i Hultan i alla fall. Gud va jag längtar efter min USB-hårddisk alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0