text-align:center;

Advent

Heej!

Denna dag har varit en riktigt mysig dag. Jag och Erik har varit i Jönköping på A6 och IKEA och köpt lite julklappar och annat smått och gott. Jag handlade för ALLDELES för mycket, men roligt var det. Blev bland annat 2 par skor, ett par shorts och några andra saker inför resan. Det var riktigt kul att gå runt i affärer titta och shoppa. Det är något man verkligen saknat mycket när man bor i Hultan.

Sen när vi kom hem så gjorde vi lite adventsfint i Eriks lägenhet. Och det blev jättemysigt i alla rum och fönster :D Jag vill bo här hos honom! JÄMT!!



Efter det slog jag in julklappar och grejade. Det börjar faktiskt nästan kännas lite att julen närmar sig.. Fast bara nästan :P

Nä, nu ska vi snart käka lussekatter och dricka glögg. Det är ju trots allt första advent idag. (Notera att klockan är över tolv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0