text-align:center;

vadskamanskrivasomrubrik

Hej!

Okej, jag måste väl skriva något nu.. det var ju inte i går liksom..

hmm..idag hade jag tenta i marknadsföring, jag har typ inte pluggat så mycket, men jag tror det gick bra ändå :)

Dagen har varit sådär hittils. I morse när jag kom upp så märkte jag att jag glömt lägga in skinkan i kylskåpet (notera att jag köpte skinkan i går och ätit EN skiva) så den var ju bara att slänga den.. SÅ JÄVLA SURT! Fattar inte hur jag kunde glömma bort den efter.. men jag var väl stressad inför tentan kan jag tro. Sen när jag svurit lite över skinkan så skulle jag ta fram till yoghurt och värma hallon och blåbär och självklart tappar jag ut blåbär och hallon på golvet. Så lyckat!

Men ja.. Angeliqa sa att om dagen börjar dåligt så slutar den bra så jag hoppas på att det blir en trevlig maskerad i kväll :) Det är några tvåor som har en "flytta i från-hultsfred-maskerad" och alla har blivit tilldelade roller. Jag ska vara hon i från "Bend it like Beckham"..inte så kul kanske. Blir till att ha fotbollströja och fotbollstrumpor :P
Synd bara att jag inte fick tag på rätt färger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0