text-align:center;

Gjort det igen..

Hallå!

Nu sitter jag här i sängen och väntar på att tiden ska gå ska att jag kan börja jobba. I dag jobbar jag 16-stängning och det innebär att jag är hemma typ kvar över ett (om stängningen blir lika lång som i går) och sen så i morgon börjar jag jobba kl 8. Fy fan alltså. Kommer behöva sätta alarmet på kvar över 6, så det blir bara 5 timmars sömn :( Jag som gillar att sova..

I går var i alla fall en helt okej dag på jobbet, och innan jag började så gjorde jag det igen.. jag köpte ett par skor :$. Jag är hopplös jag vet. Men det är det enda jag prioriterar att köpa nu för tiden. Jag älskar verkligen skor och det är ju bättre att lägga pengarna på skor än på t ex cigg, alkohol, kaffe, skräpmat och godis som många andra gör..och notera förresten att jag aldrig köper speciellt dyra skor.

Denna gången blev det dessa för 199 NOK..De är ju verkligen inga nyheter, så jag har spanat på dem ett tag, men nu fick jag äntligen tummen ur och köpte dem :P

Tänkte att jag kunde ha dem på nyår :)

Sen köpte jag även en mascara.. och då tänker ni kanske, men va onödigt att köpa det i Norge där allt är så dyrt, men jag tänkte såhär..
Jag måste ha en ny mascara snart och jag kommer säkert inte hinna köpa en förrän jag måste tillbaka till Hultan igen.. och i Hultan vet jag inte om de går att hitta mascara så det är nog bra om jag har det fixat innan.. Sen brukar Max factors false lases-mascara kosta runt 170 - 180 SEK eller något sånt tror jag, men nu var det rea här så den kostade 129 NOK..så så mycket förlorade jag nog inte ändå

När jag skulle åka hem från Sandvika i förrgår så hade jag inga pengar så jag fick låna av en som jobbade där, och när jag sen skulle ta ut pengar till henne gick det bara att ta ut 200kronerssedlar, och jag var bara skyldig henne 100 så nu har jag lite pengar kvar att spendera. Niice! Usch egentligen borde jag väl inte.. men eftersom jag faktiskt jobbat över några timmar nu när jag varit här, så tycker jag att jag är värd att åka här i från typ 500 spänn fattigare.. Kommer ju liksom få drygt 5000 i lön i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0