text-align:center;

3 dagar kvar i hålan

Hallå där!

Nu sitter jag här och käkar potatis med citron och vitlöksmarinerad kyckling! Gott! Börjar dock bli jävligt mätt..(vilket är ovanligt att jag är nu för tiden xD)

Idag har jag, Elin och Lina jobbar med vårt grupparbete hela dagen så nu ikväll tänkte jag bara ta det lugnt. Jag borde väl egentligen läsa lite inför tentan i januari så att jag kan slappna av på Sri Lanka, men jag orkar bara inte. Ska över till Johanna och se på film istället :D

Nu är det bara 3 dagar kvar här i Hultsfred för i år. Skönt, fast inte lika skönt som jag trodde att det skulle vara. Antaligen beror väl det på att jag ska i väg till Oslo direkt och jag känner VERKLIGEN inte för det. Jag skulle seriöst hellre stannat här i en vecka för jag orkar inte med BIT just nu :( Fast helst av allt skulle jag vilja vara hemma hos familjen och bara jumysa!

Men men.. det får väl bli nästa jul det, eller nästnästa eller någon gång i framtiden...


Här är en lite videon över min lägenhet, eftersom jag vet att Ewa ville se fler bilder. Då mitt youtube-konto krånglade så skaffade jag ett videofymekonto, och det kommer väl komma reklam och sånt innan då tror jag.. men förlåt, orkade inte med youtube..


Kommentarer
Postat av: Ewa

Bra intiativ Karin! :]



Fin lägenhet, jag skulle absolut kunna tänka mig den. Här hemma är det skit svårt att hitta en bra etta. >-< Men jag lär ju i och för sig kanske inte bo där så länge ändå. Ska troligtvis söka till bland annat Karlstad i år igen. Kommer jag in hoppar jag av programmet jag läser nu och flyttar dit. Fast där blir det väl då att ta första lägenhet man hittar tyvärr.



Men skulle vara kul att komma och hälsa på efter nyår!

2010-12-14 @ 18:49:13
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0